„Koliko si me otkrio, toliko si me zaslužio…“

 

Dragi moj,

Koliko ti je vekova, koliko teških godina u kostima, koliko dana sa pogrešnim ženama u otupelim jutrima, a koliko ti je mene onako do kraja u retkim večernjim, osamelim satima…

Kolika ti je prepisana doza sedativa za čitanje ovakvih pisama, ili su ti ih striktno zabranili zbog psihološkog osećaja gušenja. Koliko su ti česte alergije izazvane pokušajima da ostaneš dosledan svojim uverenjima, a koliko je ljudi koji izazivaju alergiju na ambroziju u ledenim mesecima..

Koliko se uopšte sećaš mene onakve kakva sam bila? Pre bih rekla da  sam ja rekonstrukcija strahova u tvojoj glavi, jedna pijavica na toj tvojoj duši i bodovni prekršaj u dozvoli za vožnju po životu..ništa drugo do neozbiljno, hirovito dete…

Možda sam posle svega samo slika jedne pogrešne žene ili nekoliko onih zalutalih koje su mislile da su ti važnije od  sveta sagrađenog od tebe.

Koliko si me tražio toliko si me bio gladan, a sada ti je sitost pojela reči i postojanje…i neka je… Što se mene tiče, ja sam navikla da budem gladna….gladna pravih barbika u detinjstvu, svoje sobe, lepe haljine, školske eksurzije i hvala gladima što neprocenjivo doprinose snovima i lepoti malim stvarima.

Danas kada mogu da imam robotizovanu barbiku, dve sobe, putovanja, kožnu jaknu i dobre cipele  ja sam gladna tebe…malih znakova pažnje, lepih dela, razgovora, razumevanja,  velikih telefonskih računa, gladna nadimaka, smeha, našeg  prijateljstva.. a glad koja se ne može utoliti novcem, najteža je glad… Vremenom i delima se neki ljudi jedni drugih zasite a drugi pregladne..

I tako nastanu neuzvraćene ljubavi, loša prijateljstva, zauzete srodne duše, zaboravljeni poznanici i slučajni prolaznici.

I gde sam tu ja.. u svemu, a nema me, među ljubavima, prijateljima i srodnim dušama, među tvojim poznanicima i namernim prolaznicima, nema me u tvojim danima, ni na displeju tvog telefona, ni u muzici u kolima, ni u knjigama, nema me u razgovorima, ni u tvojim dilemama i nema me…i neće me biti…. Jer se neki ljudi rode siti… a jedino, što se iz takve sitosti može  ispiliti  je gladan ego koga si nahranio mojim mesom, ali ti ne znaš da je to jedina  glad koja se nikada neće nahraniti dovoljno.

I ako ti opet ego ogladni, nemoj me biti željan, pusti me da ja moje gladi bar u snovima, pisanjima i nadama zasitim… pusti da nešto moga mesa ostane i za druge muške  gladne sujete. A ako nekada budeš osetio glad moje gladi, drago mi je da nisi  jedan od onih koji su se siti rodili.

a.jpg

„Koliko me je ko tražio, toliko me je i otkrio. Koliko me otkrio, toliko me je zaslužio. I dajem sve, tek kad ima ko, da sve i ponese.“ Ratko Petrović

22 thoughts on “„Koliko si me otkrio, toliko si me zaslužio…“

  1. Divan tekst- pismo, koje verovatno nije otišlo u prave ruke, ili ako jeste, nije dovoljno cenjeno. Plaši me to što se oni vode načelima u čijoj se onovi nalazi ono “ Ko je jači“ a ne ko je bolji… odatle i potice taj ego.. Bravo…

  2. BRAVO. Dobar naslov uz dobru muziku i jako istinite reci iz kojih govori bol, smelost i zrelost mogu biti prekretnica u necijem danu, kao sto su bile u mom. Smem li da pitam, koliko ti je godina? I jos jednom sve pohvale…. Nekada je najteze napisati tekst sa ovako sirokom emocijom, a tebi to ide olako…
    P.S. Nikada pre nisam citao ovaj blog, nego sam dobio od svoje drugarice adresu, koja je dobila od njene drugarice.. Niko te od nas ne poznaje, a bila si inspirativna tema za danasnji rucak. Pisi, jer ima ko da cita.
    Pozdrav od Jelene, Darije i Sergeja…

  3. “bodovni prekršaj u dozvoli za vožnju po životu“, “zauzete srodne duše“, “ni na displeju tvog telefona“…………. Ako nastavim, citiraću sve, jer sve mi deluje silovito… Do sada su Srbiju pohodili uglavnom samo tajkuni, ali imam osećaj da je danas zadesio i prvi tajfun… 🙂

  4. Tekst ti je toliko dobar da znam o kome pises. Valjda i splet zivotnih okolnosti…..
    Poznajem tu osobu i poznajem te emocije 😉
    On je takav i nikada nece biti gladan tvoje gladi, nicije gladi.
    Sad je neka deseta na redu i o njemu ne treba vise ni misliti 😉 pozdrav

Оставите одговор

