Ljubav je i tamo

Pratili me nemiri ima vekovima
Boleli me strahovi neizmerno često
Dešavali se košmari iz dana u dan
Tražili me dušmani tamo gde sam bila

Dušu, zar jos iko daruje
Snove zar jos iko sneva
Nada radja li se?

Tamo gde sam sada
Rodio se dan
Nije bas besprekorno
Suncem obasjan
Ali rodio se
U nekoj izmaglici
U nekoj tišini
Ali ipak je dan

Zemlja je jos uvek nakrenuta
Na pogrešnu stranu
Vukovi noću gladno zavijaju
A
Na mraz sam se privikla

Moja me samoća
Podmldjuje
Vidim to u očima prolaznika

Znam da su
kilometri
čežnje medju nama
I da će čežnja ostati
I kilometri nepremostivi..

Nauči me da volim mislima
Nauči me da sviram violinu
I verujem u svoje postojanje
Obuci se u mene
Budi moj odraz u ogledalu
Ti si dete u meni
Ti si čista lepota

Ti si neostvareni san

Ti si borbeni zrak sunca
U ovome danu…

One thought on “Ljubav je i tamo

Оставите одговор

