Nemoj me moliti

http://www.youtube.com/watch?v=XMbvcp480Y4

NEMOJ ME VIŠE MOLITI

DA REŽIRAM

OVE LOŠE LJUBOMORNE SCENE

I DA ZBOG KAŠNENJA

MINUTE TI KISELO BROJIM

I

DA VIČEM KAD ZNAŠ DA NE UMEM

I NEMOJ DA PROVERAVAM DŽEPOVE

OD TVOJIH KAPUTA

KAD NI NE ZNAM

DA KAPUTE NOSIŠ

 

NEMOJ ME MOLITI

DA KVARIM TRENUTKE

KOJI NEĆE ZAUVEK TRAJATI

DA SE PRETVARAM DA SAM NESREĆNA

DA TE OSTAVIM  I RAZOČARAM..

 

I NEMOJ ME MOLITI

DA PADAM U LAŽNI OČAJ

DOK GLEDAM KAKO DRUGU LJUBIŠ

KAD OBOJE ZNAMO

DA NIKAD NIKOG

LJUBITI NEĆEMO SILNO

OVIM SRCEM PREPUKLIM

 

NAŠI SE PUTEVI MORAJU RAZIĆI

ODRASTI MOJ VOLJENI

I NEMOJ ME  MOLITI

DA PRLJAVIM DELIMA

OLAKŠAM RASTANAK

KAD JEDNO, OD NAS DVOJE

MORA OTIĆI I BEZ DELA

KOJE NISMO NI POČINILI

 

NEMOJ ME MOLITI DA OSTANEM

DA POBEGNEM, VRATIM SE

 

JER NIKADA NEĆU MOĆI

I NEMOJ ME MOLITI DA LAŽEM

SEBE

I TEBE

I NAS

DA OVO SA NAMA JEDNOM ĆE PROĆI…

suma

2 thoughts on “Nemoj me moliti

Оставите одговор

