BIVŠA JA

SVAKI PUT KADA MI ZATREBA DELIĆ TVOJE UMILNE TIHOSTI

ILI ONAJ JUTARNJI RITUAL SAŽIMANJA SUVIŠNOSTI

JASTUK STVOREN OD TVOJE LEVE KLJUČNE KOSTI

ILI ONA SPOSOBNOST DA PREMOSTIŠ

NAIZGLED KOMPATIBILNE I UKLOPLJIVE

NAŠE RAZLIKE

A SAMO MI ZNAMO KOLKO SU

NEPREMOSTIVE..

 

POTRAŽIĆU TE TADA…

NEGDE U SEBI…

U ZAPEĆKU SVOJIH SLOMLJENIH OGLEDALA

RAZROVAŠENIH STVARI I

ISCEPANIH SLIKA

POTRAŽIĆU TE TADA, PONOSNO

BEZ TELEFONA U RUCI

I BEZ KIŠNE KABANICE NA SEBI

BEZ VASIONSKE TEŽINE MOG POKAZIVAČA

NA INTERFONU TVOJIH ULAZNIH VRATA

 

POTRAŽIĆU TE U PREDVORJU

MOJE TIŠINE SATKANE OD TVOGA GLASA

POTRAŽIĆU TE TAMO GDE TE NAJVIŠE IMA

 

UKRAŠĆU OD TEBE SVE ŠTO NISAM JA

I OPROSTITI SE OD SVEGA MOJEG A U TEBI…

AKO TI NEKADA ZATREBA

MOJE DOSTOJANSTVENO ĆUTANJE

ILI MOJA HLADNOKRVNOST

NEMARNOST ZA TVOJE STRAHOVE

ILI PRAZNA POTREBA

RECKA U NOTESU

GREŠKA U ŽIVOTU

BIĆU TU OD KRVI I MESA

ČEKAĆU

AKO TREBA SATIMA

PORED TELEFONA, NA KIŠI BEZ KABANICE

ČEKAĆU….

DA POKLONIM SVE TVOJE U MENI

TAMO NEGDE

PRED TVOJIM ULAZNIM VRATIMA…

 

ZATREBA LI TI MENE

ONAKVE KAKVU PAMTIŠ

NAĆIĆEŠ ME TAMO MEDJU

POKLONJENIM OSMESIMA

I ULUDNIM LJUBLJENJIMA

RAZUMNIM REČIMA

TAMO NEGDE GDE SAM BEZ

OŽILJAKA STVORENA

NAĆI ĆES ME UVEK

NEGDE DUBOKO U SEBI

PO MERI KROJENA

DUHOVITA I VESELA

JER JEDINO SAM TAMO

TAKVA OSTALA

One thought on “BIVŠA JA

Оставите одговор

