U HLADNOJ ZIMSKOJ NOĆI

SKINI MI BELINU SA KAPUTA

PODARI MI LJUBAVNE MOĆI

ZAHVALI ŠTO DOLAZIM SA DALEKA PUTA

 

UVEDI ME U ODAJE SNOVA

NA HLADNOĆI SE TI POSTIDNO, IZVINI

NEGUJUĆI MIR I DIVLJINU ZOVA

U ZAGRLJAJ ME NOĆAS PRIMI

 

POGLEDOM PRELAZIĆES SVUDA

OSLUŠKIVATI JESAM LI ISTA TA

KOJA NI SAMA NE ZNA KUDA

DOK ZORA ŠKRIPI A BELINA SE HVATA

 

TU ĆE BITI REČI ZA MENE

REČI ZA MILION GODINA SREĆE

ONE KOJE ČEKAH  DUGO

A KOJE  MI NOĆAS OTKRITI NEĆES

 

POGLEDI ĆE NAM BITI SVE ŠTO NEKADA SMO BILI

IZUBLJENE PRIČE, LOŠA KARMA, MALO SREĆE

SVI SNOVI I SVE ŽELJE,

SVE ŠTO SMO OD SVETA KRILI

SVE SMO NOĆAS,

JER SUTRA NAS BITI NEĆE

 

PRSTIMA MI VRATI CRVENO MEDJU GRUDI

DLANOVIMA PROBUDI LEPTIRA U UTROBI

DAHOM MI SUDBINSKU NESREĆU PRESUDI

NOĆAS SE PONOVO ŽELI

NOĆAS ME PONOVO LJUBI.

 

ODLAZIM I NEME SU MOJE REČI

UKRADOH TI JUTARNE KAJANJE

UKRADOH TI TRENUTAK ZA POBEĆI

 

PO OTKUCAJU JUTARNJEGA SATA

OSTAĆE SAMO OTVORNA VRATA

NE BI LI TE HLADNOĆA PROBUDILA

NE BI LI TI  OLUJA JAUK POSUDILA

PROBUDI SE, MOŽDA MOŽEŠ

JOŠ TRAGOVE DA PRATIŠ

MOŽDA ME SUSTIGNEŠ

I MOŽDA POŽELIŠ PRODANIM REČIMA

ZA MILION GODINA DA ME VRATIŠ

2 thoughts on “JOŠ SAMO JEDNA NOĆ

Оставите одговор

