Sponzoruša na duhovna bogatstva

Svaki put kada utoneš u snove

ja zavirim u tvoj novčanik mudrosti

izvučem iz njega zrno koje

i naglas kažem

To ti pripada, to je tvoje.

Molim djavola da mi oprosti

ali znaš da su poroci

nezvani gosti

Blago vratim na mesto staro

obrišem tragove

nek sve bude čisto

ne osećam se loše

ali ne osećam se više isto

Ne pričam za svoje darove

umnu tišinu mislima krijem

ne osudjujem svoje stavove…

sve dok iz čaše mudrosti pijem

Mnogo od tog zrna može da se kupi

uglavnom trošim na usluge

remonta duše,

na

regenraciju psihe

i na reči tihe

Potraje to vreme neko

a onda se osilim

i odem predaleko

Svake subote prodajem ti telo svoje

tražim ti znanja da mi misli kroje

Hoću putokaz života

zločin bez svedoka

strast bez idi’ota

koraci da krenu

hoću mudrost u svemu

i da dobijem na vremenu

Znaš da sam podlac mali

I da reči nežnosti

Ciljeve mi kvari

Znaš da

ne verujem da postoji onaj

koga zoveš pravi.

Noćas,

ne govori o ljubavi

to su mi neznani putevi

sam znaš da mi je

SRCE ORGAN SPUTANI

kao i da

zbog toga nisam došla

ovo što ti prodajem

mnogo više od tih reči košta

sa mudroti mi plati

za sve ono sto ću ti dati

A NA KRAJU trampe, pred zoru

Nacrtaćeš mi magijom boru novu

u čelo poljubiti

i istinu šapnuti

milo moje

uzalud sve je tvoje

sva mudrost sveta

izostavljena seta

svi koraci smeli

svi koji su te hteli

sve što ti po testamentu ostaje

uzalud sve je

jer bez ljubavi

čovek se ne postaje

4 thoughts on “Sponzoruša na duhovna bogatstva

Оставите одговор

