NIJE OVO PESMA ZA PONETI

http://www.youtube.com/watch?v=pBsQVP-Olmw&ob=av2e

POGLED MI JE MOŽDA TUP

PONEKAD SAM PREVIŠE UBRZANA

NEKO BI REKAO PRENAGLAŠENA

PREVIŠE SAM JAK LEK ANTIDEPRESIV

NEKAD SAM JAKO PROSTA

NE STIDIM SE

SISE POKAŽEM „OČAS“ POSLA

 

NEKADA POJURIM ZA TUDJIM

VOLIM KADA MI NEKO KAŽE

TI TO NE MOŽEŠ…

TI TO NE UMEŠ

A ONDA PITAJU

KAKO..?

A JA NA TO KRATKO:

NE RAZUMEŠ?

 

IMAM NEŠTO RAŠTIMOVANE INTELIGENCIJE

SEBIČNO JE ČUVAM ZA SEBE

KAO DA ĆE DA SE POTROŠI

MOŽDA ZBOG TOGA DELUJEM GLUPO

PA NEKADA KAŽU

OVA JE SAMO DA SE POJEBE

A ONDA TAKO OSTANU NEPOJEBANI

PUNIH MUDA , PRLJAVIH KOLENA..SA SRCEM U RUKAMA

DA SE RAZUMEMO,

JEBEM SAMO ONE BEZ PREDRASUDA

 

PONEKAD POMISLIM

DA NAS IMA VIŠE

OVDE U MENI

JER NEKAD TEŽIM

ODMERENOJ ŽENI

NAMAZANIH NOKTIJU

I BLAGOG POGLEDA

PRAVIH LEDJA

NEŽNOG OSMEHA

A ONDA POGLEDAM SVOJ ODRAZ

U DNU OD ŠERPE

POGLEDAM PUNU SUDOPERU

UZMEM KAPUT

I KAŽEM

DUŠO,

PA OVI SUDOVI NE MOGU DA SE OPERU

 

ZAPALIM PLJUGU

PITAM ZA VOZ

PREDJEM GRANICU

I POLUDIM SKROZ

 

ZAVOLIM TE U DANU

OKAČIŠ MI ZA SRCE TEG

A ONDA  PITAŠ GDE SAM..

TAMO SAM GDE SE OTOPIO SNEG

TAMO,

GDE NE MOGU DA ISPLANIRAM BEG

U NEKU DRUGU ILI TREĆU MENE

NEMA VIŠE NI GLASA

NI REČI NI LJUBAVNICE

NEMA RAZUMA

NI BLUDNICE

NI ŽENE

NEMA VIŠE NIKOGA U MENI…

SEM MENE…

7 thoughts on “NIJE OVO PESMA ZA PONETI

Оставите одговор

