SIROTINJA JE LEPA KAD IMA SA KIM DA SE DELI

http://www.youtube.com/watch?v=pBDVarvFqYI

HOĆU DA VOLIM

GOSPODIN PROPALICU

I DA MU NAMEŠTAM KOSU

SVAKI PUT KAD KRENEMO

DA SAKUPLJAMO

DRVA PO PARKU.

 

HOĆU DA SE SMEJEM

SA GOSPODINOM PROPALICOM

JER SE NIKAD NE SETIM DA SAM GLADNA,

A I DOBRO ME HRANI

IZMAŠTANIM GOZBAMA

NA KARTONSKOM NAŠEM STOLU.

 

HOĆU DA SE BUDIM

PORED GOSPODINA PROPALICE

JER ME SA NJIM NIKADA NE ŽULJA

RAZMAK IZMEĐU DVE DASKE

NA KLUPI,

A I UVEK JE TU

DA ME POKRIJE NOVINOM

KADA MI JE HLADNO.

 

HOĆU DA SANJAMO

JA I MOJ GOSPODIN PROPALICA

NEKE MALE I LEPE SNOVE

O  VEČITOM LETU

JER SAMO NAM JE SUNCE POTREBNO

DA GA NE ZOVU PROPALICOM

VEĆ IMENOM

DOSTOJNOM

ČOVEKU.

3 thoughts on “SIROTINJA JE LEPA KAD IMA SA KIM DA SE DELI

Оставите одговор

