RECEPTOR ZA SREĆU

Dok ti kupuješ velike dnevne sobe

sa ugrađenim kaminima

ja kamine od pravog kamena

pravim ručno u šumama Zapadne Srbije,

a sobe tamo nemaju zidove.

 

Dok se ti diviš odličnoj lokaciji

koju si povoljno dobio

po  metru kvadratnom u centru nečega

što meni nije centar svačega,

ja kupujem poglede sa brda

koja su centar svemira.

 

Dok ti pričaš o nekim poslovima

koji pričaju o nekim ciframa

ja maštam da mi Kusturica

dodeli  jednu brvnaru

i nešto obaveza

oko Tare i Mećavnika.

 

Dok mi ti nudiš putovanja

po nekim skupim hotelima

sa nekim all inclusiv stvarima

ja putujem u središte zemlje

i u vasionu

sa vrećom za spavanje,

šibicom,

olovkom

i  jednim notesom.

 

Dok je tvoje prevozno sredstvo

mereno u brojnim konjima

a pritom nikad konja video nisi

ja pravog jašem

po poljima koja su

ograničena jedino merama beskraja

a za novac se ne mogu kupiti.

 

I šta misliš?

Ko li je bogatiji od nas dvoje?

Da li ja što nema šta da me unesreći

ili ti,

što posao,

kuću i kola

može da ti odnese

ekonomska kriza,

banka

ili neko treći.

18 thoughts on “RECEPTOR ZA SREĆU

Оставите одговор

