Nepovrat

Kada mislim o tebi, nemam sliku nekog događaja koji se odigrao među nama.

Nemam ni pomisli o budućim scenama sa smokingom i crnim haljinama koje bi bile kao  nekada one sandale u mojim rukama, gramofonska igla na Billie Holiday- The Man I Love, kao tvoja otkovčana košulja, polumlaki šampanjac i prazni parketni kvadrati- naš podijum za ples i ljubav.

Kad mislim o tebi ne zamišljam čak, ni onu našu kuću u planini, ni one teksas treger pantalone na golu kožu. Zaboravila sam kako nas se zvao pas, kojeg smo zajedno crtali u nekoj paralelnoj, kosmičkoj budućnosti.

Kada mislim o tebi, ne mogu da se ljutim na tvoje strahove i usijene potrebe da moju ličnost staviš pod kontrolu, iako znaš da sa kontrolom i bez strahova, ja ne bih bila ona koja te je osvojila svojom nemaštinom suzdržanosti.

Kada mislim o tebi, ja ne mislim o broju tvojih godina i o tvojim danima u gradovima sa snovima od papira.

Kada mislim o tebi, ja mislim o darežljivom nuđenju sebe i onoj polovini mene koja je otišla u nepovrat.

Kada mislim o tebi, mislim kako ćeš se pojaviti iza onog ćoška gde se sastaju strane prošlosti i budućnosti, sa rečima ljubavi koje još niko pre nije izmislio. Tada bih mogla da te volim, sa onom polovinom koja je preostala, što je veliki rizik za još jedan nepovrat.

Plaši me što ću pristati.

4 thoughts on “Nepovrat

Оставите одговор

