Dubine

Kada poslednji talas zapljusne moja bosa stopala, a onaj muzičar spakuje svoj saksofon, kada više ne služe ono vino u kome si govorio da je istina, kada utihne graja i kad više nema noćnih kupača, a sve je manje i zaljubljenih i  sve manje šetača i dece koja bacaju kamenje u dalj i kad onaj beli galeb, verni pratilac, pozdravi moj odlazak, ja ostanem da još jednom posolim  misli u već hladnoj vodi.

Te dubine u koje zalazim, moraš voleti smelo, iako su možda zastrašujuće i nepoznate i tuđe, kroz njih, na dole, moraš ići otvorenih očiju, jer drugačije, one su samo zvuk pucketanja i napor u telu.

Ja znam da ćeš pitati:

„Zašto da idem na dole, kad mogu da plutam na mirnoj vodi obasjan suncem?“

Nikad se nisi stideo priznanja  o strahu prema meni  i  svim onih dubinama u koje sam te vukla.

„ Ne mogu ti to reći dok ne kreneš“

„Ali dubine nisu moja stvarnost“, ubeđivao si me.

Neko je rekao da je Stvarnost iluzija poimanja. Ako promeniš viđenje, promenićeš i stvarnost.

Ali ja nisam spreman da promenim stvarnost.

I nikada nećeš biti dovoljno spreman…

Posolih svoje misli, pozdravih  sunce i nekog čoveka koji pluta na blagim talasima, poklonih morsku zvezdu dečaku u plićaku, a za sebe zadržah neotvorenu školjku.

Nasmejah se tebi u svojim mislima, koji govoriš da ovo more, nema bisere u školjkama.

Dragi moj, mi samo ne vidimo isto…

13 thoughts on “Dubine

  1. Nekako, uvek imam potrebu da ti kazem zasto mislim da je dobar tekst (za mene tekst, za tebe parce zivota, ali imam ja to na umu… )
    “Posolih svoje misli, pozdravih sunce i nekog čoveka koji pluta na blagim talasima, poklonih morsku zvezdu dečaku u plićaku, a za sebe zadržah neotvorenu školjku.“
    Bez obzira na poslednju recenicu koja je poenta price… Ovo je najukusniji deo… 🙂

  2. pročitala sam desetak tvojih tekstova, toliko sam stigla.
    Svaki puta, dok čitam,pomislim kako ću dati neki smislen komentar na pročitano, ali me nekako zatekneš, ostaviš bez riječi.
    samo sve razumijem.
    i samo, uvijek, klimam glavom dok čitam.
    oduševljena sam što sam pronašla tvoj blog.

Оставите одговор

