Imitacija ljubavi

Zavoleli smo se ga dok je Sava ličila na iskrivljeno ogledalo sa odrazom Beograda, koji nije znao ni sam od čega je tako nestvaran i drugačiji od svojih uobičajenih prikaza. Noćno svetlo i buka sudarali su se novim jutrom i mirom u njemu.

Ljudi se u jutrima ređe zavole. Više  nisu  opijeni od euforije i alkohola, lako su im uočljive nepravilnosti na licu, a oči  više ne sijaju poput mačke koja vreba iz tmine. Sa novim jutrom sustižu ih realnost i bolovi u nogama.

I pored svega, mi smo se zavoleli uz ispraćene jauke noći i dočekane jutarnje povorke gradskih trola, koje su nas opominjale da ne gazimo puteve koji se vrte u krug.

A mi smo se vrteli beskrajno dugo, kao na velikim ringišpilima od kojih mi uvek pripadne muka.

Rastali smo se, a potom ponovo sreli….. u onom procepu od vremena koje nismo znali kako se računa.  Samoćom ili čežnjom, čekanjem ili iščekivanjem ili sve popularnije onim glupavim izrazom „Pauziranje“.

On je dobro znao, da kod mene ne postoji pauza za maštu koja tvrdoglavo mota svoje filmove na nekoj mašini sa mehanizmom perpetuum mobile, a ja sam dobro znala  da njegova mašta,  žurnije od moje, trči one duge trke Foresta Gampa sve  dok se ne umori.

Iskreno, mi se zapravo nikad nismo zavoleli. To je bila improvizacija  ljubavi po zadatku naših potreba. Želeći, onako ogoljeni u svojim nadama i strahovima, da budemo vredni pažnje i razumevanja, prekrajali smo, dorađivali i štelovali jedno drugo, po merilima prohteva i standardima impresija u našim glavama.  Otuđeni od sebe, onako idealizovani i jedno od drugog, pali smo na prijemnom za glumu, sišli sa ringišpila, rastali se privremeno, a potom ponovo sreli.

Ovog puta iskreno živimo, on izvan sebe, kroz druge, ja u sebi, kroz sebe.  I drago mi je što danas bliže ljubavi  i što nismo gubili dragoceno vreme u imitaciji ljubavi, jer  negde  duboko u nama, znali smo da jedino ona ne može da se odglumi.

8 thoughts on “Imitacija ljubavi

Оставите одговор

