Moja ljubav

Moja ljubav, u meni je.

Ona nije ni leptir u utrobi, ni drhtaj srca.

Ona nije ishitrena potreba i pogrešna odluka.

Ona je tu, u meni, kao disanje i otkucaj pulsa.

Ona ne gori kao vatra strasti

jer ona je večna i

nikada se ne gasi.

Moja ljubav, umetnost je življenja

u svakom danu i u svakom čoveku.

Ona je celovitost moga bića

i polovina za novog čoveka.

Moja ljubav ne oprašta,

jer nema šta da oprosti,

ona daruje

jedan osmeh odrazu u ogledalu,

jedno dobro jutro starcu u prolazu,

jednan blag pogled

snenom djaku prvaku.

Moja ljubav ne osvaja, ne spletkari,

ne uništava i ne prisiljava,

ona ne pravi ljubomorne scene

i ne tuguje

ona ne čeka

velike priče i bajke

ona raste svakodnevno

u meni i za mene.

Moja ljubav nije njegova, ni njegova,

ni onog pre njega,

nikad nije ni bila,

jer

ona prava ljubav

ne napušta nas nikada,

odlazio on ili se vraćao,

ako voliš,

to tvoju ljubav ne menja,

jer ona  u tebi je.

4 thoughts on “Moja ljubav

Оставите одговор

