Moglo je biti i drugačije

Moglo je biti i drugačije.

Mogao se roditi niz pogrešnih odluka samo iz neobjašnjenja o našoj preteranoj povezanosti. Mogli smo zaglaviti u nekom krevetu, neke hotelske sobe, ili u duboko nerazumevanje bliskih veza u zajedeničkom prostoru uz uzajamne  pokušaje da ostanemo odani i dostojni jedno drugome.

Zamisli samo, moje, ove godine kako se vezuju oko tvojih. Zamisli lijanu i sekvoju. Svaka od te dve biljke vodi svoje živote na putu ka visinama, ka beskraju. Prepliću se i dodiruju se, ta moja lakoća i sposobnost da se uvijam, da te grlim i  igram oko tebe sa tvojom staloženošću, čvrstinom,  tvojim laganim rastom i  snagom.

Iako smo ona sorta ovozemaljskih koja ne veruju u vreme i godine, plodove prošlih dana, i te kako poštujemo. Tvoji su sazreli, a moji nisu ni u beharu. Ne mogu davati tvoje plodove, jer mi nismo od iste biljke, ne mogu ih prisvajati i ponositi se njima, ne mogu zbog njih zaboraviti na svoje… To ni ne činim. Znam da nisam manje vredna zbog toga što nisam spremna.

Ne dolazi sve u isti čas, to mi kaže strpljenje za koje nisam znala da raste u meni.

Moglo je biti i drugačije,  da su znanja o paralelnim svetovima izostala. Tada bi osećaj izgubljenosti, rađao delovanje izgubljenosti i mi bi samo bili dva bića koja tumaraju u mraku. Život bi prošao u pitanjima:“ Ako mi nismo uspeli, ko će?“ “ Ako mi ne znamo kako, ko zna?“

Sada znam, da nisu svi  trenuci povezanosti samo trenuci potreba između muških i ženskih jedinki..

Ne mora se sve završiti na tome, ne mora se nikada završiti, ako umete da tumačite znakove na putu i ako ste spremni da vidite.

Kakav je osećaj koji gajite prema osobi suprotnog pola? Zaštitnički, prijateljski, strastveni, osećaj prevelike bezuslovne ljubavi?

Naš je osećaj, osećaj pretakanja iz jednog suda u drugi. Osećaj dopunjavanja.  I znam, da smo oboje tamo i to nije ljubavna veza, jer strast nije primat našeg sastajanja, već   učenje i razvoj, napredak i rast, znanje i spoznaja.

To su učitelj i njegov đak.

Više ne tumaram u mraku, živim, zaljubljujem se, volim, razvijam se, spremam se za behar jer imam odgovore na pitanja o našoj bliskosti. Časove i dalje pohađam, jer znam da ću nadmašiti svog učitelja i da će to za njega biti najveći blagoslov.

P.S.

Hvala Dolly Bel koja je umela da obeleži  putokaze mojim jezikom  i hvala njemu koji je razumniji od mene.

Moje prvo Volim vas.

11 thoughts on “Moglo je biti i drugačije

Оставите одговор

