Piel

Piel. Tako si me zvao. Na tvom jeziku to je bio miris kože,a na mom to smo bili mi.

Kada si rekao da ćeš ostaviti sve i preći granice koje postavljaju oni koji veruju da mogu da razgraniče nedeljivo, rešila sam da ceo jedan kontinent sakrijem u moju sobu, ne bih li je učinila vrednom tvog putovanja.

Znala sam da se tolike razdaljine prelaze jedino onda kada znaš da ćutanje može biti ona tišina koja ispiča potrebne reči za oboje. A ja, bila sam gladna tvojih reči koje nisu bile prevodljive ni na koje jezike.

Ponekad mi je zao što granice nisu predjene, što su daljine ostale konstantne, a reči neizgovorene…. ostala je samo tišina i kontinent u mojoj sobi koji treba istražiti.

ER

6 thoughts on “Piel

  1. Ali, možda se ipak pojavi i kaže: “Piel, jesi li tom kontinentu promenila posteljinu…?“
    Jas… Što se mene tiče, kad god se pojaviš niotkuda, ostaviš sjajan tekst… Ako možeš da se pojavljuješ češće, bio bih ti zahvalan, a ako ne možeš, pojavi se kad možeš, i tada sam ti zahvalan… 🙂

  2. Ništa nije konstantno… Ili sve se menja (sem kamenja, kako kaže Bajaga)… pa i daljine prestaju biti to… I možda jedan poziv i toliko željeni glas… i tako dugo sanjane reči slete na onu posteljinu za koju Oblogovani pita… Divan tekst…

  3. Искрено сам импресиониран стилом.
    Од жубора до делте налик Волгиној, и опет у нешто бесконачно неуобличиво.
    ПС. Ако ће следећа цртица бити достојна овој (или претходној), слободно „одлети“ на неко време. Па макар Рзавом воде текле још 6 месеци.
    ТЕБЕ је вредело чекати!!!
    Срдачно,
    С.Трифуновић

Оставите одговор

