Ništa

Imala sam 16, kada sam se zaljubila u tipa 10 godina starijeg od mene.

Ja sam vozila rolere, a on cirkao pivo na ulici svako veče. Ja sam slušala muziku sa vokmena a on je duvao u parku. On je bio lep a ja još nisam imala prvog dečka. Za mene je on bio najpametnija osoba na svetu, uprkos tome što je malo pričao. Znala sam da je ta tišina samo paravan iza koga se krije nešto baš uzbudljivo, lepo i drugačije. Zaljubila sam se u iščekivanje i nepredvidljivost, ali on je bio dosledan svom ćutanju.To njegovo ćutanje je u meni probudila toliko veliku maštu da sam nekada umesto da izađem i sretnem ga ostajala kući i mislila na njega. U mašti smo šetali pored reke držeći se za ruke i pirčali o svemu a u stvarnosti ja sam sedela pored njega dok je duvao u parku i gledala da neko ne naiđe.

Kako je vreme prolazilo a među nama se ništa nije dešavalo, shvatila sam da nisam dovoljno dobra za njega. U očaju sam ga pitala da li imam šanse kod njega, a on je rekao da sam slatkica ali da sam klinka i da je siguran da će se stvari promeniti za koju godinu, a do tada možemo da blejimo zajedno. Nikad pre nije izgovorio tako dugu rečenicu.Lakše bi mi bilo da mi je rekao da nisam njegov tip, a ne da sam klinka.Nisam htela da blejim sa njim pa sam nastavila da vozim rolere, slušam muziku sa vokmena i nemam prvog dečka. Posle nekoliko meseci videla sam ga sa devojkom iz društva, 2 godine starijom od mene, koju je oženio ubrzo, jer je dete bilo na putu. Preselili su se u drugi grad.

Pre nekoliko dana srela sam prvi put posle skoro 15 godina tu devojku, njegovu ženu i poželela da joj se javim. Sele smo da popijemo kafu. Pitam za njega. Kaže da je tamo gde je bio pre 20 godina, da su se razveli i da je trebala to da učini mnogo pre ali je čekala da ćerka poraste. Kaže da je protraćila godine verujući da je tajanstven i misteriozan, iz dana u dan trudeći se da preskoči taj njegov zid iza koga je očekivala da će naći nešto što je tražila. Pitam da li je preskočila taj zid. Kaže da jeste. Pitam šta je našla iza zida. „Ništa. Nikad ničeg nije ni bilo. „



2 реаговања на на „Ništa“

  1. Jedan dan ćeš se probuditi i zakucaće ti kurir na vrata, u rukama će imati paket, kad budeš otvorila paket u njemu će biti prvo izdanje Životopisa Jasmine Dimitrijević štampano u 10.000 primeraka. Primerak u tvojim rukama će biti jedini preostali neprodat komad. ❤

Постави коментар