Putujuće pozorište

Mi smo ovo već sve dogovorili i pre ovog puta, na kome sa čežnjom i nestrpljivo hrlimo ka spoznajama a nadajući se da sve ne spoznamo do kraja, jer ipak smo mi beskonačnici, koji se kreću ka drugim beskonačnostima, u veri da ne postoji konačnost ni na kraju onoga gde nikad nećemo stići.

Mi smo birali ovo mesto i ovo vreme. Ovu nemaštinu i turobnost. Drhtavo tlo, grč u stomaku i razapetost između želje i gladi za njom. Mi smo u naše vrtloge prosuli sve mogućnosti, sve uloge, zaplete, detalje i puteve, koji su se ucrtali u mapu naših duša, a mi  zaplovili u fizički deo duhovnosti.

A tamo u toj stvarnosti, satkanoj od iluzija, igraćemo igre ljubavi i mržnje, lepog i ružnog, ne bi li se u kontrastima izdigli i podelili na dobre i zle, sudili grešnicima i glupima, ceneći da kao suprotni od njih imamo pravo i činimo ispravno, a sve u neznanju i strahu, sudeći njima, sudićemo sebi, opraštaćemo njima i nikad sebi.

Svi smo mi samo glumci naših života i niko od nas nije uloga koja mu je data, jer svaki će lovac biti lovina i svaki sveštenik, nevernik  i svaki će ubica biti žrtva i svako će od svakoga učiti i svako svakog pokidati i jednom  zavoleti. Svako će svakoga tada uzdignuti i od zaborava osloboditi.

Sve će uloge ove večne scene, biti iskustveni dar a svaki će glumac za svoju prikazu dobiti pohvalu jer u  publici sedi i aplaudira, niko drugi do  Ljubav.

Biće još mnogo nerazumevanja i neshvaćenosti na ovom putu  i moja istina  neće biti tvoja, i moja tuga biće tvoja sreća i biće često teže nego lepše, zato igraj do kraja, uvek do kraja, a bez  kraja.  I  nikad ne brini i nikad ne zaboravi,  jer mi smo se ovo već sve dogovorili.

Samo večeras u vašem gradu, Putujuće pozorište – Kroz vreme i svetove. Dobro došli!

Uzicko pozoriste



5 реаговања на на „Putujuće pozorište“

  1. …Од мноштва коначности не може се никуда стићи!
    Поздрав Ј.

    1. Kad se pročiste vrata percepcije, sve će se pred čovekom ukazati onakvo kakvo jeste- beskrajno.“ Vilijam Blejk, Venčanje Raja i Pakla, Pozdrav Stanimire 🙂

  2. A ja odabrala tebe! Mora da sam se nešto namučila u prethodnim predstavama, pa mi dozvolili da se malo častim u ovoj 🙂

  3. veoma inspirativno,sve istina…Bravo Jas

Постави коментар