Šta ako se desi?

I šta ako se desi?
Šta?
Pa to što si mi malopre čitala?
Razočarenje?
Da.
Misliš, šta ako me razočaraš?
Da.
Pa ništa, onda me razočaraš.
Lepo te pitam.
Pa razočaraćeš me.
Kako to znaš?
Pa, tako lepo. Ako ništa drugo, red bi bio da umreš prvi, ipak si stariji deceniju.
I to je to? Razočaraću te tako što ću da umrem.
Pa eto, bar tako, ako ne nađemo ništa drugo.
Zajebano je kad neko umre. Bolje da odem pre nego da umrem.
Šta te briga, kao da ćeš znati da si umro.
Istina, uvek drugi ljudi umiru, nikada ja. Ali ako odem, znaću da sam otišao.
Gde ćeš?
Bilo gde. Bitno je samo da odem.
Pa što je to bitno?
Pa zato što su moji dugovečni.Ne mogu da razmišljam da možda možeš da umreš pre mene.
Koja si ti pička.
Nisam pička, nego neću da me opterećuje nečija smrt. Meni treba mir i da budem sam.
Pa bićeš sam kad ja umrem.
Ne verujem, naći ću neku mnogo mlađu pa ću da umrem pre nje.
Mislim da je pametnije da me sad razočaraš ili umreš i da završimo sa tim. Ne mogu više da slušam kako lupaš.
Mrzi me sada, a i kasno je. Sutra ću.

cetinjska



Постави коментар