Dečko

Jesi li zaspala?
Jesam!
Jesi li mislila na mene dok me nije bilo?
Jesam.
Šta?
Kako ćeš se pojaviti iza nekog ćoška i nasmejati.
Znači, nedostajao sam ti?
Ne znači.
Znači, da se nisam pojavio iza ćoška, bilo bi isto?
Kako isto?
Bila bi srećna?
Bila bih.
Kako?
Tako, lepo, što nije važno da li si se stvarno ili kao pojavio iza ćoška.
Kako nije važno?
Tako lepo. Kod mene si se pojavio i to je to.
Znači, da se nisam pojavio, ti bi imala izmišljenog dečka koji se pojavio kod tebe, iza ćoška?
A ti si mi dečko?
Nisam to rekao. Ne menjaj temu.
A kod tebe, taj što se pojavio iza ćoška, je l’ ti dečko?
Dečko mi je. Samo što on to još ne zna.
Znaš da to u stvarnosti baš ne ide tako.
U čijoj stvarnosti?
Ti si izgleda malo priglupa?
Izgleda da jesam, malo.
Ništa gore kad neko priglup filozofira.
Što lepo ne kažeš ništa gore od devojke koja misli da će ti postati devojka.
Tvrdoglava si i uvek teraš po svome.
E, to isto kaže moj dečko.
Pametan ti je taj tvoj dečko!

bejb



Постави коментар