Jedno..

 

Svako bira svoje odredište,bilo to ona moja koliba pored reke ili tvoja ulaznica na sva vrata ove planete.

Tvoj je svet izvan tebe, moj je u meni. Ti putuješ da pronađeš druge, ja putujem da sretnem sebe.

Različiti smo, ali smo jedno. Metamofroza duša i simbioza istih.

Tvoja vera nije na krstu, već u kapitalizu, a moja u razumevanju tvog ateizma.

Tvoja snaga da nismo svi jednaki, ide uz moju snagu: Ali svi smo jedno.

Ti živiš da hraniš gladna usta, a ja gladne duše. Nekako je tebi teže, gladni bez hrane ne opstaju, a siti bez duše okupirali su gladne sa dušom.

Ali, lakše je nahraniti gladna usta nego gladne duše. Svi gladni znaju da imaju usta dok ima onih koji ne znaju da imaju dušu. Kako da nahranim takve?

Ti ne vidiš svoje odredište ali znaš gde si krenuo i preko čega si sve pregazio.

Ja ne znam gde sam krenula i kako iz ovog vidokruga.

Ali postoji odredište, visoko iznad tvog lavirinta u kome si stvorio kraljevstvo i pripremio nadgrobnu ploču. To nije moje kraljevstvo i ne znam šta će vetru takva ploča.

Sada i Ovde je naše raskršće.

Ja gledam gore, ti gaziš pravo.

Srećno..i ne brini, nisi sam…mi smo jedno na dve strane.

jasmina

 



7 реаговања на на „Jedno..“

  1. Мој наклон!
    Изузетно!!!
    Срдачан поздрав!

  2. Ma.. ti kad napišeš, samo da ćutim, eto..

  3. Divno! Pozdrav!

Постави коментар