Natalna karta

Gledaš kroz prozor. Ja gledam u tvoja leđa. Ruke su ti u džepovima. Teksas košulja. Nosiš patike i po kući, jer uvek može da se desi da kreneš negde. Kažeš da je to zbog natalne karte i da tamo lepo piše i to da stalno moraš da putuješ. Kažem da ne moraš ništa i da je važno šta ti je potrebno, a ne šta moraš. Još kažem, možda ta što ti je čitala natalnu kartu, nije mnogo pametna…Možda je to u natalnoj karti značilo putovanje u sebe. Kažeš da je to značilo inostranstvo. Pitam, pa gde ćeš većeg inostranstva od sebe?
Pogledaš me preko ramena, a onda nastaviš da gledaš kroz prozor. Ne gledaš u most na Adi ni u gust gradski saobraćaj, gledaš u noć i kažeš mi da nemam pojma. Ovo je treći put ove sednice da nemam pojma. Ne odlazim, iako mi je u natalnoj karti jasno naglašeno da ja uvek odlazim. Stanem pored tebe i gledam u noć, dok noć ne ode.

man-against-the-sea



Једно реаговање на на „Natalna karta“

Постави коментар