Partija šaha

Treba mi ona jedna kafa u onoj kafiteriji
Sa tapetnim zidovima i slikama od pre onog rata
O kojem su pričali oni starci
Sa šahovskom tablom na stolu.

Setih se deda Vlaste
Koji je uvek kad nas vidi
Govorio
Da mi ništa nismo zgrešili
Što smo se zavoleli
i da Bog sve prašta
pod uslovom da mu
naručimo jednu ljutu.
Uvek smo isto deda Vlastu pitali:
„Vama
Ili Bogu.“
A na to će Vlasta
„Rekla mi moja pokojna Živka
Da gore nema ni rakije ni seksa.
Zbog toga se budim pored Stevke
I pijem po jednu ljutu svako jutro.
A za Boga me zabole ona stvar.
Još sam mlad da mrem.
A on očito nit pije nit radi one stvari.
On služi samo za praštanje.“

Nedostaje mi ona kafa
U onoj kafiteriji
Sa onim tapetama i slikama od pre onog rata,
Nedostajete mi ti i deda Vlasta
I partija šaha koju
sigurno  igrate  gore
I krijete
flašu rakije iz koje sipate po jednu ljutu
Verujući da  on
i dalje prašta sve.

sah



Постави коментар