Uvertira za ništa i sve

Neću da budem sa tobom kao definicija, jer nisam definicija nikakvih odnosa.
Neću da ti budem samo još jedna uloga, uloge su za pozorište, ja sam za život.
Neću da planiram šta će da nam se desi, jer sve nam se već dešava, sada.
Neću da žurim, sve ima svoj tok. Vreme je samo strah na koji te naviknu. Ja hoću da se odviknem.
Neću da ti govorim šta je bolje za tebe, jer ne znam šta je uopšte loše.
Neću da te oblikujem po merama svojih potreba, jer se nisi rodio da bi živeo moju prirodu.
Neću da te spašavam svaki put kada nije lako. Hoću da gledam kakav si dok je teško.
Neću da ti služim da se dobro osećaš. Hoću da ti služim da osećaš.
Neću da nešto moramo. Hoću da sve možemo.
Neću da ti budem uvek tu kad ti je potrebno, hoću da budem tu kad ti ne trebam.
Neću da odgovaram na pitanja da li te volim, hoću da odgovaraš na pitanje da li voliš sebe.
Neću da se plašim kada nam ne ide, hoću da smo tu kad nam ne ide.
Neću ti reći da ću ostati, jer ću mnogo puta morati da odem.
Neću da ti ostaješ, jer hoću da se vraćaš.
Neću mnogo toga, ali hoću sve. Za početak Ja sam Jasmina i malo sam sjebana.
d


Постави коментар