Ili nije?

Ljubav je kapljica od piva na koju staješ dok ideš do kupatila.
Ljubav je izgljubljeni ključ od stana u ranim jutarnjim časovima.
Ljubav je kad ti ne treba ključ od stana, jer možeš da se ljubiš ispred zgrade.
Ljubav je taksista koji nas gleda u retorovizoru i smeh prodavaca iz kioska u trećoj smeni.
Ljubav je pur od cigarete koji utrljavaš u tepih, da ne vidim.
Ljubav je kad možeš da kakiš kod mene.
Ljubav je kad raspremiš kuću da nam bude lepo.
Ljubav je kad nećemo da spavamo, jer slušamo istu pesmu celu noć.
Ljubav je ono đuskanje u gradu, stanu i kolima.
Ljubav je kad se prskamo dok peremo kola.
Ljubav je kad pijemo rakiju na eks i kad ne jedemo hleb, jer on goji.
Ljubav je kad nemamo vremena i ne brinemo što nemamo vremena.
Ljubav je iskrenost koja zaboli.
Ljubav je kad mi kažeš Mila, skuvaš kafu, napraviš doručak i daš lepše jaje na oko.
Ljubav je kad ti ušivam dugne na košulji.
Ljubav je kad se uplašiš jer te vidim u celosti.
Ljubav je kad se smejemo i kad ja plačem.
Ljubav je kad glumiš facu i kad sam na pozornici.
Ljubav je i to što nismo spremni na ljubav.
Ljubav je i ako neko od nas ode.
Ljubav je i ako neko od nas ostane.
Ljubav je i kad su prioriteti drugi ljudi, a ne mi.
Ljubav je kad možemo jedno bez drugog, ali biramo da budemo zajedno.
Ljubav je i onda kad kažeš da ništa od ovoga nije ljubav.
Ljubav je i kad mi kažeš da me ne voliš još.
Ljubav je i kad mi kažeš da me voliš, a onda se praviš da mi nisi rekao.
Ljubav je stvar percepcije.
A percepcija svih stvari meni je Ljubav.

maxresdefault



Постави коментар